Heel veel gestelde vragen
Hoe en wanneer kan ik klant worden bij Dalupo?

Dalupo is een groothandel in horonderdelen en aluminium profielen. Als je een KvK inschrijving hebt kun je klant worden bij Dalupo. Voor het aanvragen van een bestelaccount kun je het formulier invullen om klant te worden. Na het invullen van het formulier nemen we contact met je op om je aanvraag met je door te nemen. 

Na het aanvragen van een bestelaccount nemen we contact met je op om je aanvraag door te nemen en ontvang je na 1 werkdag je login gegevens waarmee je kunt bestellen in onze webshop. Je kunt ook een mail sturen met je bestelling naar:  info@dalupo.nl

Bestellen
Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Het is mogelijk om een bestelling aan te passen als deze nog niet verstuurd is. Mocht je een bestelling willen aanpassen dan adviseren we je om ons te bellen op: 085-016 24 34

Na het invullen van het formulier om klant te worden zal Dalupo contact met je opnemen om samen met jou je aanvraag door te nemen. Na dit contact kan het nog 1 werkdag duren voordat je de inloggegevens ontvangt. Hebben we nog geen contact met je opgenomen na het invullen van het formulier neem dan contact met ons op via: Tel : 085-016 24 34 of via mail: info@dalupo.nl

Na het plaatsen van een order krijg je van ons altijd een orderbevestiging. Het kan zijn dat je deze niet direct na het plaatsen van je bestelling krijgt. Mocht je twijfelen of je order goed is ontvangen, neem gerust contact met ons op via email : info@dalupo.nl of bel ons op: 085-016 24 34

Bezorgen & Afhalen
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Het is mogelijk om je bestelling op te halen wanneer je dit duidelijk en ruimschoots van te voren aangeeft. Je kunt dit aangeven in een begeleiden email of duidelijk vermelden op je order.  Let wel op, ons logistiek centrum is gevestigd in Nunspeet.

Dit is zeker mogelijk, vermeld duidelijk op je order dat er een afwijkend afleveradres is.

Helaas is het niet mogelijk om zendingen te leveren aan een postbusadres. 

Algemene vragen
Horsystemen Op maat voor jouw business

Dalupo levert complete horsystemen van alleen de beste materialen. Daarbij ondersteunen we je met service op topniveau. Dus heb je een specifieke uitdaging? Dan vinden we een oplossing.

Suggesties & Klachten
Ik heb een suggestie of klacht over een product of levering, waar kan ik terecht?

Je kunt bellen met je suggestie of klacht naar: 085-016 024 34. Ook kun je het contactformulier op onze website invullen of stuur een mail naar:  info@dalupo.nl

Je kunt contact opnemen met Dalupo via 085-016 24 34 of stuur een mail met de klacht naar info@dalupo.nl met vermelding van het order- of factuurnummer. 

Service & Contact
Waar zitten de vestigingen van Dalupo?

Ons kantoor is gevestigd aan De Zanden 57F in Teuge, het logistieke centrum van Dalupo is gevestigd in Nunspeet.

je kunt Dalupo bereiken via: 

- Tel: 085-016 24 34

- Email: info@dalupo.nl

- Contact: Contactformulier 

- Klant worden: Klant worden